İmplant Diş

2018 diş fiyatları

Diş tedavileri genellikle ertelenen işlerimizin başında gelir. Diş işlemlerini ertelemek için bir çok neden hazırdır. İyi bir dişçi yok, diş fiyatları pahalı, dişi temizletince daha kötü oluyor, dişçiler dişi hemen çekiyor gibi. Oysa geçerli sayılabilecek tek mazeret diş tedavisi için zaman ve para olmaması sayılabilir. Artık gece açık nöbetçi diş hekimleri de olduğuna göre tek tutar yer diş fiyatları olarak görünüyor.

DİŞ TEDAVİSİ PAHALI MI?

Diş yaptırmak gerektiğinde şimdi masraf çıkmasın diyerek ertelediğimiz işlemler giderek daha büyük masraflar çıkarırlar aslında. Zamanında yapılan diş tedavileri sanıldığı gibi yüksek fiyatlar tutmaz. Mesela bir diş çürüğü iki yüz üç yüz lira gibi bir bütçe ile dolgu yaptırılabilir. Erken dönemde bu ücretler ile işimizi tamamlamak var iken dişin daha çok çürümesi bize maliyeti arttıran bir unsur olacaktır.

Hasta olmaktan korkma geç kalmaktan kork!

Erken dönemde çürük dişin tedavisi sadece fiyat olarak ucuz değildir. İşlem de daha kısa sürede ve komplikasyonsuz tamamlanabilir. Yapılan diş dolgusu daha uzun süre kullanılabilir. Fiyatların artması uygulanan tedavi malzemelerinin ve diş doktorunun tedavi için harcadığı sürenin artması ile paralel bir şekilde yükselir. Örneğin ağrımaya başlayan bir diş artık kanal tedavisi gerektirdiğinden tedavi ücreti de artar.. Diğer taraftan dolgulu bir dişin ömrü ile kanal tedavili bir dişin ömrü karşılaştırıldığında kanal tedavili diş daha kısa ömre sahiptir. Dişi mümkün olduğu kadar canlı olarak tutmak gerekmektedir. Kanal tedavisi yapıldıktan sonra dişlerde renk değişiklikleri meydana gelir. Bunu kırılmalar izler. İstenmeyen bu durumları engellemek için de dişe kaplama yapımı önerilir. Günümüzde iyi bir diş kaplaması fiyatının birkaç bin tl olduğunu hatırlatmak isterim. İyi bir kaplama için size zirkonyum diş kaplama önerilir. Bu şekilde uzun süre sorunsuz kullanabileceğiniz kaplama sahibi olursunuz ama size pahalıya mal olmuş olur. Zirkonyum ile ilgili Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya’nın http://www.drsertac.com/zirkonyum  web sayfasını okuyabilirsiniz.

İMPLANT FİYATLARI

Dişi ısrarla tedavi ettirmediniz. Şimdi çok ağrımaya başladı hatta şişti. Artık son aşamada diş kırıldı ve kanal tedavisi de mümkün değil. Artık doktor size dişin çekilmesi gerektiğini söylüyor. Moralinizi bozmak gibi olmasın ama giderek daha masraflı ve komplikasyonları daha fazla olan diş tedavilerine doğru ilerliyorsunuz. Şimdi diş çekilince ne olacak?

İMPLANT DİŞ ÖMRÜ

İMPLANT DİŞ FİYATI VE ÖMRÜ

Dişin çiğneme işlevi ortadan kalkacak. Estetik görünüm hatta konuşma ve telaffuz bozulacak. Sindirim sistemi sekteye uğrayacak. Moraller bozuk. Ama neyse ki implant tedavisi var. İmplant biraz pahalı olsa bile ihtiyaçlara başarılı şekilde cevap veren bir diş tedavi yöntemi. Artık başarı oranı da son derece yüksek. İmplant üzerine diş kaplamalar. Diş köprüsü, diş protezleri uygulanabilmekte.

İyi bir implant tedavisi doğru bakım ve düzenli kontroller ile ömür boyu kullanılabilmekte. Diş hekimliğinin sihirli dokunuşu implant için ödemeniz gereken fiyatlar döviz bazlı olabilir. Buna dikkat etmelisiniz. Neden dolar veya euro? Malzeme ithal olduğu için maliyetleri dövize endeksli. Size belki bugün fiyat verildi siz altı ay sonra tedaviye karar verdiniz. Belki de diş çekildi üç beş ay iyileşmesi beklendi. Bu nedenle fiyatı da sabit tutmak adına implant fiyatları döviz ile verilir. Genellikle Euro olarak telaffuz edilir. 500-100 Euro aralığında implant gövdesi fiyatları almak mümkün. Kullanılacak implantın sayısı ile bu ücreti çarpmak gerekiyor tabi.

Türkiye İstanbul Diş Fiyatları

Her zaman Türkiye diş tedavi fiyatları Avrupa ve Amerika ülkelerinden ucuz olmuştur. Malzeme oralarda üretile dahi Türk hekimlerin ve diş teknisyenlerinin özverili çalışmaları kalite ve sanatsal yetenekleri sayesinde daha ucuz ve daha iyi diş tedavileri yaptırmak mümkün olmaktadır.

Mesela implant fiyatları Almanya ve İngiltere gibi ülkelerde Türkiye implant fiyatları ile kıyaslanır ise 5-10 kat daha pahalıdır. İstanbul implant tedavisi için Türkiye de en çok tercih edilen ilimizdir. Küçükçekmece Atatürk Havalimanı yanında bulunan Korudent Diş Kliniği implant tedavileri ile ilgili Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya her geçen yıl artan bir ivme ile Türkiye diş tedavileri için tercih edilen ülke konumuna gelmektedir.

İmplant markaları ve implant ücretleri ile yerli implant fiyatları hakkında bilgi almak için 05493474347 den ulaşabilirsiniz.