Zirkon Diş Kanal Diş Kanal Tedavisi (endodonti) Diş ağrısı tedavisi Lamine Diş fiyatları(LAMİNATE VENERLER) İmplant Diş riskleri Diş implant fiyatları

Diş Tedavi Fiyatları

TEDAVİLER

Diş tedavi fiyatları her uygulama için farklılık gösterir bazen bir diş dolgusunda bile değişik bölgelerde değişik fiyatlar almak mümkündür Çünkü yapılacak diş dolgusunu zorluğu tedavi fiyatını etkiler. dolgunun altına koyulacak ilaçlar, dolgu için harcanan zaman, çürüğün derinliği ve bu işlem için anestezi yapılıp yapılmayacağı bile fiyatın farklılaşmasına etki eder. Buna benzer şekilde diş kaplamalarında da fiyat farklılıkları ortaya çıkmaktadır.

Kesilmiş bir dişin tedavisi gerekebilir bu durumda kanal tedavisi ücreti kaplama diş fiyatına eklenmek zorundadır. Çünkü kanal tedavisi için ayrı bir zaman ayrılır alet ve ekipman kullanılır. Sadece kaplama ücreti ile kanal tedavisi fiyatını ödemeden dişi yapmak veya yaptırmak mümkün olamaz. diş kaplamalarında diş eti tedavisi gereken durumlarda söz konusu olabilir. bazen diş etinin çekilmesi nedeniyle hassasiyet veya diş taşları nedeniyle diş eti enfeksiyonu olabilir.

Diş eti estetiğide kaplama öncesinde yapılması gereken işlemlerden birisi olarak karşımıza çıkabilir Her yapılan işlem için ayrı bir emek zaman ve maliyet oluştuğu için diş fiyatları bunların birleşimi ile ortaya çıkacaktır diş hekiminiz size tedavi öncesinde bu maliyetler ile ilgili bilgi verecektir. tedavi sırasında da kaplaması çıkarılan dişinin altında kanal tedavisi gerekmesi veya önünde arkasındaki dişte çürük ortaya çıkması sizin de kendinizin göreceği gibi ayrı bir işlemdir ve ayrıca fiyatlandırılır. Bunlar için ücret istenmemesi size iyi bir tedavi uygulanamayacağı anlamında olabilir çünkü malzemeler tasarruf veyazamandan tasarruf diş tedavisinde başarısızlık olarak geri dönmektedir.