• Türkçe

All Posts Tagged: diş eti tedavisi ne kadar

Estetik Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya

Dişeti Çekilmesi

Diş eti çekilmesi aslında başlı başına bir hastalık olmayıp yanlış ağız hijyeni uygulamaları gibi veya aşırı fonksiyonel yüklere maruz kalma ile oluşan primer morfolojik değişikliktir.
Diş eti çekilmesi nedeniyle genelde diş kaybı izlenmez ancak buna karşın hassasiyeti bulunan dişler veya estetik sorunlar ortaya çıkarak hastaya rahatsızlık verebilmektedir. Kayıp hareketli olan mukozaya kadar ilerlediğinde yeterli bir hijyenin sağlanması genelde mümkün olmamaktadır. Bunun sonucunda sekonder olarak iltihabı olaylar izlenmektedir.

Kemik tozu

Bu gibi durumların yanında diş eti çekilmesi uzun süreli tedavi edilmeyen bir periodontitis sonucunda oluşabilir. Periodontal tedavi sonrasında da diş eti çekilmesi görülür. Yaşlılık da sebeplerden birisidir.

Gingivitis, periodontitis ve dişeti çekilmesi dünya çapında yaygın bir rahatsızlıktır. Tüm dünya nüfusunu etkileyen önemli rahatsızlıklardan birisidir. Erken dönemde diş eti problemlerinin fark edilip önlem alınması sayesinde hastalığın ilerlemesi durdurulabilmektedir.

DİŞ ETİ TEDAVİSİ

Öncelikle ve sürekli olarak kontrol ve bakım yapılması gereklidir. Periyodik diş hekimi konrtolleri hastalığı başlangıç aşamasında tespit etmek ve

Bu durumların yanında periodontal dokuların diğerlerine nazaran daha az sıklıkla izlenen hastalık tabloları ve defektleri ile karşılaşmak mümkündür.
Diş eti kanamanız varsa veya ağız kokusu hissediyorsanız mutlaka randevu alıp ücretsiz diş muayenesi ve röntgeni imkanından faydalanmanızı tavsiye ederim.

Diş eti tedavisi nasıl yapılır? Sorusunda sanki bir işlem yapılacak ve diş eti düzelecek gibi bir
diş eti tedavisi ne kadar