All Posts Tagged: dış eti uzmanı İstanbul

Kanal Tedavisi

Diş eti hastalıkları uzmanı İstanbul

DİŞ ETİ HASTALIKLARI UZMANI:

Dişlerin etrafındaki yumuşak ve sert yapıları ve onlar üzerinde hastalıkları inceler. Oluşan hastalıkların nasıl tedavi edileceği ile ilgili araştırmalar yapar. Yumuşak doku denildiğinde diş ile kemiği birbirine bağlar önce yapılar ve diş hekimi akla gelir. Sert dokulardan kasıt ise dişin içerisinde bulunduğu kemik ve diş köküdür.
Dişler çene kemiği içerisine çok ince ligamentler ile bağlanır. Sağlıklı diş eti yüzeyi portakal kabuğu görünümünedir. Rengi embedir. Sağlıksız diş eti kanama ile kendini hemen belli eder. Diş etinin hastalandığı zamanlarda bu doku kırmızı renkli olur üzerinde ödem ve yangı işarettir. Diş ile dişeti ağrısı yaklaşık 1 milimetrelik bir oluk vardır. Bu boşluk diş eti oluğu indir.
Diş eti hastalığı:
Sağlıklı diş etleri dişler arasındaki üçgen boşlukları kapatır. Diş eti çekilmesi başladığı ve belirginleştiği zaman artk geç kalmış sayılırsınız. Dişleri destekleyen kemik dokusunun ne kalabilmesi için üzerindeki diş kemiğinin beslenmesi gerekir. İltihap başlangıcı olduğunda bir süre sonra kemik kaybı da başlar
Diş eti hastalıkları uzmanı, dişlerin etrafındaki sert ve yumuşak dokularda meydana gelen kronik enfeksiyonlara periodontol diş eti hastalıkları adı verilir. Diş eti hastalığı olan kişiler hastalık ileri seviyelere gelene kadar iyidir. Hastalar herhangi bir ağrı hissetmezler. Buna rağmen diş eti hastalıkları çok fazla bakteri içerdiği için hafife alınmaması gereken bir durumdur. Dişlerin üzerinde çürük olmadığı halde kemik içerisinde zamanla sallanıp düşmesi ne kadar tehlikeli bir hastalık tablosu olduğunu anlamamıza yetecektir.
dış eti,dış eti uzmanı olan hastaneler,dış eti uzmanı ,dış eti uzman doktor ,dış eti uzmanı İstanbul ,dış eti uzaması