All Posts Tagged: diş uyuşturma

Acısız diş tedavisi diş çekimi kanal dolgusu mümkün.

Acısız klinik:

Kliniğimizde diş tedavilerini yapım sırasında kesinlikle acı duymazsınız. Diş hekimliği modern teknoloji sayesinde artık hem çok daha estetik hemde çok kısa sürede biten diş tedavileri yapmamıza olaak sağlıyor. Sizde diş tedavisi sırasında diş ağrısı çekmekten endişeleniyorsanız mutlaka görüşelim. Lokal anestezi le uyuşturulan bölgede yapılacak işlemleri kesinlikle duymazsınız. Diş hekimi Sertaç Kızılkaya kliniği (acısız klinik) olarak bilinir. Diş dolgusu veya kanal tedavisi öncesi size uygulanacak lokal anestezi ile tamamen ağrısız diş tedavisi olabilirsiniz. 1992 yılından bugüne edindiğimiz tecrübelerimiz ile sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Sertaç Kızılkaya

Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya

Kesilikle ağrı duymayacağınız diş tedavileri

• İmplant
  • Diş dolgusu
  • Kanal tedavisi
  • Diş kaplama (zirkonyum lamine)
  • Diş çekimi

Lokal Anestezi:

Lokal anestezi diş ve çevre dokuların sinirlerini ağrı duyulmaması için etkileyen bir tedavi şeklidir. Önceden geçirilmiş bir alerji hikâyesi varsa, kalp, kan hastalıkları, yüksek tansiyon ve diğer genel sağlıkla ilgili bir rahatsızlığınız varsa mutlaka hekiminizi uyarınız.
 Lokal anestezi uygulaması sırasında ve sonrasında ağrı, şişlik, yanma, enfeksiyon, geçici yada kalıcı sinir harabiyeti ve beklenmeyen alerjik reaksiyonlar gelişebilir.
Alerjik reaksiyonlar; kaşıntı, döküntü, bulantı, kusma, solunum zorluğu, kalp atışında artış (taşikardi) veya azalma (bradikardi) çok düşük bir ihtimalle ölüm şeklinde olabilir. Lokal anestezi uygulaması yapılacağından tedavi öncesi alkol, uyuşturucu ya da diğer benzeri etki
yapan ilaçları almayınız. Lokal anestezi ile yapılan tedaviden sonra araç kullanmayınız.