All Posts Tagged: Dr serdar Kızılkaya

Serdar Kızılkaya

Dahiliye Uzmanı Dr. Serdar Kızılkaya

1992 İstanbul Ünv. Tıp Fakültesi mezunudur. Dahiliye ihtisası sırasında  1 yıl İngilterede bilimsel araştırma grubunda çalışmalar yapmıştır.
Halen Özel Göktürk Florence Nightingale Tıp Merkezi’nde başhekim olarak mesleğini sürdürmektedir.

Uzman hekimler ve donanımlı Tıp Merkezinde Dr. Serdar Kızılkaya  direktörlüğünde Özel Göktürk Florence Nightingale Tıp Merkezi’nde her yaş grubu için ayrıntılı check-up yapılabilmektedir.

• Sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için iç hastalıkları uzmanı ile beslenme ve diyet uzmanı kontrolünde ideal kilo sağlanmaktadır.
  • Ortopedi ve Travmatoloji bölümünde ekstremite travmalarının tedavisi, her türlü artroz (kireçlenme) lokal eklem içi enjeksiyon tedavileri, çocuklarda basış bozuklukları ve yenidoğan kalça muayeneleri yapılmaktadır.
  • Dermatoloji Polikliniği‘nde bilimsel ve modern tanı yöntemi ile; deri, saçlı deri, tırnaklar ve mukozanın tüm hastalıkların tanı ve tedavileri yapılmaktadır. Benlerin kayıt edilmesi, takibi ve gelişebilecek değişikliklerin saptanması Bilgisayarlı Dermatoskopi ile yapılmaktadır.
  • Dermatolojik Kozmetoloji yanı sıra leke, akne ve izleri, deri kanseri harici oluşumlar, tırnak mantar hastalıklarının tedavisinde modern ve gelişmiş lazer yöntemleri uygulanmaktadır.
  • Radyoloji bölümünde Bilgisayarlı Tomografi, Renkli Doppler Ultrasonografi, Mamografi ve her türlü direkt grafi çekilebilmektedir.