All Posts Tagged: en iyi diş hekimi istanbul

Estetik Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya

Türkiyede diş tedavisi

Özellikle son yıllarda gelişen sağlık turizmi Türkiye’nin yabancılar için cazibe merkezi olmasını sağlıyor. İngiltere ve Almanya dahil bir çok Avrupa ülkesi vatandaşının sağlık hizmeti için akın ettiği  ülkelerden birisi olan Türkiye, sağlık turizmi alanında diğer ülkeler arasında başı çekiyor. Başarılı uzman doktorlar eşliğinde daha uygun fiyatlara verilen sağlık hizmetleri Türkiye’yi çekici kılan en önemli özelliklerden ikisi. Özellikle diş tedavilerindeki kaliteli işçilik ve hızlı tedavi süreleri diş sağlığı turizminde ülkemizi ön plana çıkarıyor.
Türkiye’nin bu alanda cazibe merkezi olmasını neye bağlıyorsunuz?
Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya

Türkiye bu konuda gerçekten başarılı. Bu başarının asıl nedeni Türkiye’de gerçekten işini bilen, uzman doktorlarımızın oluşu. İkinci neden ise fiyatlarımızın gerçekten diğer ülkelere nazaran çok daha uygun oluşu. Sağlık turizmi ile hem tatilini yapıp hem de tedavisini olan kişiler için istenilen fiyatlar gerçekten Türkiye’yi daha da cazip kılıyor. Diş tedavilerindeki başarı ve uygun fiyat özellikle hastaların bu branş için ülkemizi tercih etmesine neden olmaktadır.

Gurbetcilerimizin en çok rağbet gösterdiği diş tedavilerinde Fiyatların çok uygun olduğundan bahsettiniz, bu konu hakkında bilgi vermeniz mümkün mü?

Aslında fiyatlar hakkında bilgi vermem yalnış olur. Çünkü hastaların istekleri ve tedavi şekillerine göre fiyatlar tanımlanmakta. Ancak implant ve estetik diş tedavilerinde yol ve konaklama giderleri ile diş tedavi masrafları toplandığında bile yurt dışındaki tedavi maliyetlerinin yarısından daha az bir miktar ödediğini söylüyor hastalarımız. Bu nedenle son derece memnunlar.
Türkiye’ye tedavi için gidecek olan kişiler seçimlerini yaparken nelere dikkat etmeliler? Tavsiyeleriniz neler?
Sağlık çok hassas bir konu. Yurt dışında ikamet eden vatandaşlarımızın öncelikle çok iyi bir araştırma yapmaları gerekiyor. Kafalarına takılan bütün soru işaretlerini yetkili kişilerle görüşerek yanıtlandırmalılar. Diş çekimi veya kanal tedavisi gibi ağrılı işlemleriiçin sakın beklemesinler. Bu işlemler için beklemek sağlık sorunlarına yol açabilir. Diş protezleri ve implant gibi estetik fonksiyonel işlemler yekün tutmakta. Bu tedavilerden ekonomik olarak büyük fayda sağlayacakları için erteleyebilirler. Ancak enfeksiyon gibi sorunlar bekletmeye gelmez.
İstanbul implant estetik zirkonyum diş hekimi.

Diş Hastanesi SGK

www.drsertac.com

Devlette diş tedavisi yaptırmak için çaba sarf eden insanlar genellikle sadece diş çekimi gibi ucuz ve emek gerektirmeyen tedavileri gerçekleştirebilir. Protez ve implant gibi maliyetli tedavilerde devletin bu giderleri karşılama durumu söz konusu değildir. Vakıf üniversiteleri ve devlet hastaneleri, diş hastanesi gibi kurumlar bu işlemler için fark talep etmektedir.

Özel diş kliniklerine tercih eden hastalar neden devlette diş yaptırmıyor diye düşünmek gerekir. Özellikle kanal tedavisi ve protez, implant gibi hassasiyet gerektiren tedavilerde özel diş klinikleri tercih edilmektedir. Özel kliniklerin yaptıkları tedavide başarılı olmaları tavsiye edilmeleri ve yeni hastaların bu başarılı kliniklere gelmesinde en büyük faktördür.

Vakıf üniversiteleri ve diş hastaneleri gibi büyük kuruluşlar da tedavinin başarısı ile ilgili takip mümkün olmamaktadır. Size tedavi yapan doktoru daha sonraki ziyaretlerinizde görme imkanınız ve şikayetlerinizi iletme olanağınınız bulunmamaktadır. Bu durumda tedavi yapan doktorun Gerçekleştirdiği tedavinin sonuçları hakkında bilgi sahibi olması ve yapılan işlemi uzun dönemde takip etmesi gibi önemli faktörler gerçekleşemez. Oysa diş tedavilerinde uzun dönem başarı son derece önemlidir. Yapılan bir diş protezi  yıllar içerisinde damak desteğini kaybetmesi veya destek olarak kullanılan dişlerden bir veya birkaçının sallanmaya başlaması gibi istenmeyen durumlar konusunda hekim tecrübeli olmalıdır. Bu gibi bilgiler kitaplarda yazmadığı gibi anlatılarak da öğrenilemez. Ancak klinik tecrübe ile hekim yaptığı işleri takip ettiği durumda bu tip geri dönüşler ile tecrübe kazanır.

Günümüzde artık sadece tedavi yöntemleri değil yapılan tedavinin de uzun dönemli başarısının ön plana çıktığını biliyoruz. Yapılan bir tedavinin uzun süre sağlıklı bir şekilde kullanılması tedavi maliyetinin de daha az olması anlamına gelmektedir. Ucuz yapılan bir tedavi iki yıl gibi kısa bir sürede kullanılmaz duruma geliyor ise aslında bu en pahalı tedavidir. Başlangıçta fiyatı iki katı daha fazla görülen tedavi kullanım süresi bakımından on yıl hizmet veriyor ise yarı fiyatı gibi görünen tedaviden beş kat daha ucuz olduğu açıkça ortadadır. Yapılan diş tedavilerinin en az on ile onbeş yıl kullanım süresi olmalıdır. Daha kısa sürecek tedavilerde hasta mutlaka bilgilendirilmelidir. Çünkü tedavi için ayrılan zaman ve bütçenin en etkin şekilde kullanılması ve kişinin sürekli diş tedavileri ile meşgul edilmemesi gerekir.

DİŞ FİYATLARI

İstanbul implant diş kliniği

İstanbul implant diş kliniği fiyatları

Özel diş kliniklerinde veya muayenehanede yaptırılacak diş tedavileri implant ve estetik zirkonyum diş kaplamalar için mutlaka daha fazla ücret ödemek gerekiyor. bunu aslında zaten biliyoruz. Peki bu ücreti verenler ne düşünerek veriyorlar. Kimse parasını sokakta bulmuyor değil mi? Size özelde diş yaptırmaya neden olan en önemli unsurun tedavi başarısı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. En basit örnek ile anlatmak gerekir ise derin bir diş çürüğü için uygulanacak tedavi kuafaj ve üzerine dolgu uygulamasıdır. Devlette bu tedaviyi yaptırmak istediğinizde cihaz hassasiyeti ve hekimin bu hassas tedavi için ayırması gereken zamana bakalım. Maalesef her iki şartın da karşılanması nerede ise imkansız gibidir. Derin bir çürükte titreyen alet ile pulpa odası hasar görür. İyi bir tükürük izolasyonu yapılamayacağı için kuafaj malzemesinin pulpa odasını iyice örtmesi de sağlanamaz ise o dolgu şiddetli ağrılar ile yerini kanal tedavisine bırakır. Oysa iyi kalibrasyonlu cihaz ile hekimin dikkatli çalışması söz konusu olsa diş dolgu ile kurtarılabilir. Kanal tedavisi ise devlette pek yapılmayan bir tedavi olarak hepimizin malumudur. İki ay sonrasına kanal tedavisi günü verildiğinde zaten o dişin diş çekiminden başka şansı kalmamıştır.

Hani nerede kaldı ucuza diş tedavisi yaptırmak? Dişi bedavaya getireyim derken dişi kaybetmek hiç de hoş olmaz değil mi? İşini şansa bırkmak istemeyen insanlar yaptıkları araştırma ile konusunda bilgi ve tecrübesi ile güven sağlamış diş hekimlerinde tedavi olmayı bu nedenle tercih ederler.

Geçenlerde annemi İstanbul Üniversitesine götürdüm. Bilim dalı öğretim üyeleri kliniğinde lütfen doktor seçmeyiniz.yazısı vardı. Çok garibime gitti. Yani her hastanın hekim seçme özgürlüğü vardır. bırakın seçsin hastalar hekimlerini. Seçilmeyen tercih edilmeyen hekimler de bir düşünsün. Neden beni seçmiyor hastalar diye. Bence neden seçmezler biliyor musunuz?

1. Yeterli bilgisi yoktur
  2. Hastaya zaman ayırmıyordur
  3. Güleryüz göstermiyordur
  4. Başarısız çok sayıda vakası vardır

İşte bırakın da böyle hekimler de biraz oturup düşünecek ve kendilerini geliştirecek zaman bulsunlar. Neyse şimdi kendi konumuza geri dönelim.

Özel diş kliniklerinden alınan tedaviler ile devlet ve hastanelerinden alınan tedaviler ile özel diş klinikleri ve muayenehanelerden alınan tedavilerde Hastaların yaptığı geri bildirimlerden yola çıkarak neler hissettiklerini özetle yazmak gerekirse ön plana çıkan üç ana unsur aşağıda yer almaktadır.

• Diş tedavileriniz için beklemeden hızlı ve kaliteli hizmete.
  • Kendinizi önemseyin ve değerli olduğunuzu hissetmek
  • Diş tedavilerinin uzman hekimlerce yapılması
Sağlığımızı kazanmak isterken elimizdeki mevcuttan da olmamak için yapılacak tedavilerin yeterli bilgi deneyim sahibi klinik ve hastanelerde gerçekleştirilmesi gerekir. Tedavi yapacak doktorun diploması olması ve bunu görmenizi şiddtle tavsiye ederiz. Maalesef Ülkemizde öğretmen olmadığı halde yıllarca öğretmenlik yapanlar olduğu gibi diş doktoru olmadan da diş doktorluğu yapan bir çok insan olduğu bir gerçektir. Doktor olduğunu söyleyerek de ameliyatlara giren birçok insanı basından takip etmişsinizdir sanırım.

DİŞ TEDAVİ BRANŞLARI

Ortodonti: Eğri dişlerin düzeltilmesi
Tedavi: Çürük ve kırık diş tedavileri, dolgu uygulamaları, diş beyazlatma
Cerrahi: İmplant, yirmi yaş dişleri çene kist ve tümörleri
Estetik diş hekimliği:Zirkonyum ve porselen diş kaplama
Protez: İmplant üzeri ve tam dişsiz hastalar için protezler.
Çocuk dişleri: Pedodonti olarak adlandırılan çocuk dişleri bölümü 0-12 yaş çocukaların diş tedavileri ile ilgilenir.
 Tedavi istek ve ihtiyaçlarınız için Randevu almak isterseniz arayınız 02129093748
Web sitemizde aşağıdaki yazıları da okuyabilirsiniz.
Estetik Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya

En iyi diş hekimi

Bugün bana gelen bir hastam, hastalarını dinleyen ve sorularına cevap veren hekim en iyi diş hekimidir dedi. Doğru söylüyor aslında az bile söylüyor. Hastalarını dinlemeyen hekim hekim bile değildir aslında. Doğru tedavi ancak hasta şikayet ve istekleri tam olarak dinlemdikten sonra gerçekleşebilir. En iyi tedavi hatanın ihtiyacı olan tedavidir.Günümüzde medyanın da etkisi ile yanlış bilgilenmiş hastalar bazen yanlış tedavilere yönlenebiliyor. Bu durumda olan hastalarımıza da doğru tedavileri anlatmak bizim görevimiz. Bir başka yönden bakarsak da en iyi hasta hekimini dinleyen hastadır.
Televizyonlarda, gazetelerde, dergilerde sayfalarında bildiğimiz ve beğendiğimiz ünlülerin  hemen hepsinin dişleri bemyaz, düzgün ve estetik görüntüleri ile etkileyiciler. Gülümsemeleri etkileyici. Bu nedenle birçoğumuz sanatçıların dişlerine özenir ve bizim dişlerimizin de öyle olmasını isteriz. Peki bu ünlülerin dişçisi kim?
En iyi dişhekimi  kim diye insanın araştırma yapası gelir. Bu ünlülerin gittiği diş hekimlerini merak eder dururuz. Toplumda çok tanınan zengin ve popüler insanların nerede tedavi olduğunu öğrenmeye çalışırız. Ama şunu unutmamak gerekir. Bir insan ünlü veya zengin olmasada canını kollar ve güvenmediği bir hekime işlem yaptırmak istemez. Bu güveni de tavsiye veya araştırma ile oluşturur. Önemli olan, bilgi beceri, deneyim, meslek aşkı, işine olan saygı ve mesleki gelişmeleri takip edebilen dişçiye gitmektir. Yani hiçbir diş hekimi durup dururken sanatçıların dişçisi unvanını almaz. Çünkü mesleğinde iyi değilse, yaptığı iş kaliteli değilse kimse dişlerini emanet etmez.
Bir diş hekimi mesleki yenilikleri takip ediyorsa, işine saygılıysa ve severek yapıyorsa mutlaka başarılı olur. Birçok hastası da olur, bu hastaların içerisinde bazen sanatçılar politikacılar gibi ünlüler bulunabilir. Toplumdaki ünlüler politikacılar veya sanatçılar da hastalanabilir.
Ses sanatçısı dişlerine estetik operasyon yaptıracak, dişlerin konser ışıklarında nasıl görüneceğinden, yapılan estetik uygulamalar sonrası ağızdan çıkan kelimelerin nasıl çıktığı , telaffuzda meydana gelebilecek bozulmalar gibi durumlar çok önemlidir ve diş hekimi tüm bunları dikkate alarak yapmak zorundadır tedaviyi. Bu nedenle de titiz bir çalışma sergilemek gerekir.
Diş hekimliğinde bilim ve sanat birlikte uygulanarak, gülümsemenizi yenileyebilir. Sağlık ve doğallığı da birleştirerek mutlu bir gülüş planlanabilir. Size özel yapılabilecek estetik diş hekimliği uygulamaları  hakkında bilgi almak için bizi arayabilirsiniz. 02129093748