Zirkonyum Diş Kaplama Diş Hekimi Sertaç Kızılkaya

İmplant öncesi sonrası

İmplant diş yapılmadan önceki muayene.

Tıbbın diğer şubelerinde olduğu gibi diş hekimliğinde de implant diş yapılmadan önce hastaya yapılacak muayene son derece önemlidir.
Genel anlamıyla muayene teşhise varabilmek için hasta üzerinde yapılan tıbbi bir incelemedir.
Bu inceleme:
Anamnez, Genel muayene ve Mesleki muayene olmak üzere üç kısımda tamamlanabilir.
Bu incelemenin soru safhasıdır. Bu safhada çeşitli suallerle bir neticeye ulaşılmak istenir.
Gebeliğe bağlı gingivitis ve sadece hanımlarda meydana gelir. Endemik seyreden bazı hastalıklarla, mesleklere has hastalıklar, menstrüasyon, menopoz gibi devrelerde meydana gelebilecek arızalar ve yaşa bağlı problemler yukarıda sözünü ettiğimiz sorularla kısmen aydınlığa kavuşabilir.
Hastanın, şeker hastalığı,kalp sorunları gibi genel sistemik hastalıkları veya alkolik olup olmadığı öğrenilmelidir.
Hastanın, soy geçmişine ait alınan bilgiler dikkatle değerlendirilir.
Asıl şikayetiniz bizim için son derece önemlidir.
Diş sorunlarınızın sizde nasıl başladığı ve ilerlediği,daha önce gördüğünüz diş tedavilerimiz, varsa yapılan tedaviler implant muayenesinde size sorulacak diğer sorulardır.
Öncelikle ağzınızda implant yapılmadan önce ağrı yapan diş veya iltihaplı diş eti varsa tedavi edilir.
İmplant yapılmadan önce sizde kanama, yutkunmada zorluk, çene hareketlerinde sınırlılık gibi şikayetlerinizin olup olmadığı tespit edilir.
İmplant markaları, implant fiyatları, implant diş sayısı ve implant üzerine yapılacak zirkonyum veya porselen diş kaplama fiyatları sizin için birinci derece önem taşımamalıdır.
Asıl önemli olan ilk etapta ağzınızda implant tedavisi yapımının uygun olup olmayacağı ve bu implant tedavisi yapıldıktan sonra yapmanız gerekenler ve implant dişi daha uzun süre kullanmanız için yapmamanız gerekenlerdir.