İMPLANT NE ZAMAN YAPILIR?

Dişlerin olmaması insan psikolojisi üzerinde negatif etki yapmaktadır. Dişler sadece tat alma ve yemek ısırma işlevi görmezler. Günlük yaşantıda sosyal faaliyetlerde önemli rol oynar. Maalesef türkiye’de olması gerektiği gibi diş sağlığına önem verilmemektedir. Hastalıkların oluşmasına engelleyen tedbirler çocuk yaştan başlayarak alınmalıdır. Varsa ortaya çıkan problemlerin erken dönemde giderilmesi sağlanmalıdır. Zamanında müdahale edilmeyen diş çürüklerinin daha büyük problemlere yol açtığına biliyoruz. Basit bir diş Çürüğü tedavisi yapılacak dişin çekilmesi demek on kat daha yüksek maliyetli tedavilere kapı açmak anlamına gelmektedir. Düzenli yapılan diş kontrolleri sayesinde yeni başlamış diş çürükleri, arayüz çürükleri ve diş eti hastalıklarının tespit edilmesi mümkün olmaktadır. Bu sayede hem hastalık ilerlemeden ağrı gibi problemler ortaya çıkmadan tedavi yapmak mümkün olur ucuz ve kısa sürede gerçekleştirilen tedaviler mümkündür.
Bildiğimiz gibi 50 yaş ve üzeri insanlarda %60 oranında diş kaybı problemi görülmektedir. Senin eme fonksiyonunu bozan estetik görüntüyü bozan konuşma güçlüğü yaratan diş kaybı aynı zamanda psikolojik problem neydi de beraberinde getirir. Özellikle ön diş bölgesinde dişlerim yitirilmesi kişinin özgüvenini kaybetmesine sebep olur. Bu durumda sosyal aktivitelerden uzaklaşmak ve yaşama sevincini yitirmek gibi belirtiler ortaya çıkar. Sadece estetik görüntüyü bozmakla kalmayan diş problemleri vücutta kalp problemleri eklem hastalıkları mide rahatsızlıkları gibi problemlere de yol açar. Ağız bakımına düzenli yapan kişilerde ve toplumlarda diş problemlerinin ortaya çıkardığı rahatsızlıklar daha az olur. Erken dönemde tedavi edilmeleri nedeniyle de tedavi ücretleri ve tedavi için ihtiyaç duyulan zaman daha az olmaktadır. Bu şekilde hem diş yaptırmak için ayrılması gereken zamandan hem de ayrılması gereken paradan tasarruf etmek mümkün olabilmektedir. Zamanında yapılan diş tedavileri sayesinde diş problemlerine bağlı hastalıklardan da korunmak mümkün olmaktadır.
Gelişen teknolojiler sayesinde artık diş tedavileri de daha hızlı ve daha uzun Ömürlü uygulanabilmektedir. Harap olmuş bir dişin üzerine yapılan estetik zirkonyum diş kaplama kendi dişiniz gibi bir görüntü vermesinin yanısıra rahat bir çiğneme fonksiyonu Nada kavuşmanıza yardımcı olmaktadır. Çekilmiş dişler için uygulanan implant tedavisi sayesinde diş gibi kullanabileceğiniz yapay kökler